quarta-feira, 15 de março de 2017

Hedefler 2012 yılında oluşturulan, 1982 yılında kuruldu Fernando Claro Dias, avukat, Versus OABRJ (Leviathan) Blog

Hedefler 2012 yılında oluşturulan, 1982 yılında kuruldu Fernando Claro Dias, avukat, Versus OABRJ (Leviathan) Blog

Uzay OAB / RJ başkanı olarak görev yaptığı iki dönem boyunca Wadih Damous yönetimi (2007-2012) içinde yasadışılıklardan rapor hazırlandı.

2007 avukat kayıtlı ve kurum Leviathan ile 25 yıllık kesintisiz kurumsal bağı Kesin İptal Edildi Açıklaması - VIA FAX, telefon numarası kurumsal özellik olmadan herhangi bir farklı Federasyonu Kesit RJ, Devlet kökenli sayılı Kanun gereğince beş gün içinde Fakültesi benzetme belirtilen orijinal belgeleri, gerektirmeden avukat kurumsal ilişki. 9800 May 26, 1999, sanat. 2, tek paragraf,

Aksine ben şiddetli depresyon ile kapılmış zaman beni lisans daha düzgün ve iyice tür raporlar, reçeteler, SUS altında gelir, sınav ve psikiyatrik tedavi zorunlu tutma altında siyah şerit ilaçlar gibi kamu kurumları tarafından belgelenmiş Rio de Janeiro Avukatlar yardımı Fonu - temizlemek için ve korkakça yetmezliği ve CAARJ hizmet reddi.

Cumhurbaşkanı defalarca / 78 kendi ortaçağ Karşılık n.42 uygulayarak, avukat konuşmak reddederek, anayasal usulleri, yasal ve Brezilya Barosu Tüzük gözardı samimiyetini görmezden geldi ve şiddetli açığına bir seferde iyi niyet savunan dedi onlar Klasik Roma'da yaptığı gibi hangi köle, Brezilyalı Barosu ile borç avukat olur.

Böylece benim memleketim, Rio de Janeiro, ayrılmak zorunda kaldı ve AAM / RJ kesit olan borçların ödenmesini tasfiye yalnızca ben AAM 2011 yılında / ES beni kayıt izin verildi Ama son derece zor yeniden girmek bulma am işgücü piyasasında, şu anda bu yana, yaşlı, 62 yaşında ve ben hiçbir emeklilik veya emeklilik var.

İşte, ben hukuka dönmek amacıyla yasal bilgi paylaşmak.

Ben destekleyici meslektaşları işbirliği saymak için umut ve daha büyük ve daha detaylı bilgi blog kendisi 2012 yılı ilk yayınlar ve // ​​arama veya bu blog aracılığıyla veya e-posta yoluyla Fernando Claro ile temas yapabilirsiniz istiyorum: fernandoclaro.dias@gmail~~pobj. ile

Ben temel hak anayasal ve uluslararası layık elmas İnsan Onuru konusunun prensibi dayalı adalet arayışında sebat bana güç ve cesaret vermeye devam Tanrı sormak.

Allah hakimdir.

ezilen ve ezilen için ADALET!

Fernando Claro Dias
AAM / 18.480 / ES

Nenhum comentário:

Postar um comentário

BOMBA! Cargo para Presidente da Câmara é privativo de brasileiro nato. Rodrigo Maia é natural Chile

Júlio Castiglioni deixa a Codesa e Bruno Fardin será o novo presidente Segundo decisão do Ministério da Infraestrutura, Raquel de Moura vai atuar na Diretoria de Planejamento e Desenvolvimento, antes ocupada por Fardin

  Fonte: https://www.agazeta.com.br/es/economia/julio-castiglioni-deixa-a-codesa-e-bruno-fardin-sera-o-novo-presidente-0422